Torna la màgia de la nit a Burriac!
El proper dissabte 28 de juny de 2025, vine a gaudir d’una de les activitats més emblemàtiques de l’estiu a Vilassar de Dalt: la 16a Pujada nocturna a Burriac! Una sortida familiar i gratuïta que ens convida a caminar plegats fins al castell, descobrint llegendes i misteris a la llum de la lluna.
Com ja és tradició, ens trobarem a les 19.30 h a l’aparcament de La Quintana, des d’on iniciarem la pujada cap al castell de Burriac. Pel camí, passarem per la misteriosa Creu de l’Abella i coneixerem la seva llegenda. Diuen que les bruixes es reunien a dalt del castell per fer els seus encanteris i malifetes... T’atreveixes a descobrir-ho?
Un cop a dalt, soparem en bona companyia sota els estels i les bibliotecàries de Can Manyer ens faran viatjar amb contes i històries fascinants relacionades amb el territori.
Cal portar sopar, beguda i frontal o lot per la baixada.
Una activitat ideal per a famílies, plena de natura, cultura i fantasia!
Des de l'aparcament de Can Bruguera